دانلود اسلایدشو باهوش Smart Slider V3
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود اسلایدشو باهوش Smart Slider V3


دمو و سایت سازنده          نسخه افزونه :  3 اورجینال و شرکتی

تاچند سال پیش اسلایدشو ها صرفا افزونه هایی جهت نمایش چند عکس پشت سر هم بودند و تنها کاربردشان نمایش عکس بود! اما بعد از آمدن اسلایدشو های چند لایه و لایه ای انتظارات از اسلایدشو ها بسیار بالا رفت و فایل های فلش و ویدئو ها جای خود را به اینگونه اسلایدشو ها دادند.اسلایدرهای لایه ای با امکاناتی که دارند می توانند چند عکس را به صورت کی فریم (keyframe) و فریم به فریم به صورت پشت هم در یک بازه زمانی نمایش دهند و به عکس شما جان ببخشند.با این اسلایدشو ها دیگر نیاز به پرداخت هزینه برای ساخت تبلیغات های فلش یا Gif ندارید و می توانید اسلایدهای متحرک بسیار زیبایی را به تنهایی خلق کنید.

Smart slider : اسمارت اسلایدر یکی از اسلایدشو های لایه ای می باشد که رقیبی جدی برای اسلایدر unite revolotion slider می باشد. اگر بتوان گفت که این دو رقیب تا نسخه 2  اسمارت اسلایدر باهم برابر بودند و پا به پای هم میرفتند.با آمدن نسخه 3 اسمارت اسلایدر ورق برگشت ! در نسخه 3 این افزونه که به صورت اورجینال خریداری و منتشر شده امکانات جدیدی به افزونه افزوده شده به طوری که می توان به راحتی گفت که از رقیب دیرینه خود گوی سبقت را ربوده و یکه تاز میدان شده.

امکانات و تازه ها در نسخه 3 : در نسخه 3 اسمارت اسلایدر بخش مدیریت افزونه شاهد تغییرات شگرفی بوده به طوری که کاربر برای ساخت اسلاید بسیار راحتر است و دچار سردرگمی نمی شود. همچنین قابلیت Drag and drop یا همان کشیدن و رها کردن در نسخه 3 پیشرفت زیادی کرده و شما قادرید همه چیز را به صورت Drag and drop جابجا کنید.همچنین در نسخه 3 شما دسترسی به طیف گسترده ای از انواع لایه ها برای اسلاید خود دارید از قبیل : (text, image, video, iframe, flip, caption, fade, tag, HTML etc.)

ساخت اسلاید برای فروشگاه : از قابلیت های نسخه جدید سازگار شدن آن با بیش از20 افزونه مشهور جوملاست . به طوری که دیگر نیاز ندارید تا مثلا برای یک سایت فروشگاهی که از ویرچومارت استفاده می کند یک اسلایدشو جدا تهیه کنید.و برای مطالب سایت یک اسلایدشو جدا ! این اسلایشو با افزونه های :هیکاشاپ,جومشاپینگ,k2 و ویرچومارت سازگاری کامل دارد.

لیست افزونه های سازگار در نسخه 3 : (Joomla content, K2, EasyBlog post, Ignite Gallery, Cobalt CCK, Phoca Gallery, redSHOP, VirtueMart, JoomShopping, MijoShop, EasyDiscuss, EasySocial, Eshop, HikaShop, JEvents, ODude, JReviews, JomSocial, Zoo, Flexicontent items, Facebook, Flickr, Instagram, YouTube, Twitter, Ecwid, Pinterest, Image from folder, 500px, Dribbble) to create dynamic slider  )

ریسپانسیو پیشرفته : اگر از افزونه های ریسپانسیوی که کمی در دستگاه های مختلف گیج میزدند و به درستی نمایش داده نمی شدند خسته شدید. این افزونه مناسب شماست . این افزونه با 4 مدل پیشرفته ریسپانسیو سازی اسلاید می تواند در هر دستگاهی به درستی نمایش داده شود.

قابلیت lazy load : این قابلیت که منحصر به smart slider 3  نیست یکی از قابلیت های جالب اسلایدرهاست توسط این قابلیت عکس ها با الگوریتم خاصی و کم کم لود می شوند تا کاربرانی که اینترنت ضعیفی دارند .دچار افت سرعت در بالا آمدن سایت نشوند.این قابلیت از کاهش سرعت سایت شما به علت عکس های زیاد در اسلاید جلوگیری می کند.


خرید و دانلود  دانلود اسلایدشو باهوش Smart Slider V3






:: برچسب‌ها: انلود اسلایدشو باهوش اسمارت اسلایدر , smart slider 3 , اسلایدر چند لایه ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: